Novinky ze světa AKCENTu

přijme do svého týmu administrativního pracovníka - PERSONALISTU

Publikováno 11.04.2022

Nástup co nejdříve, ideálně duben 2022.

Pracovní doba 20 - 30 hodin týdně.

 

Náplní práce:

·         administrativa spojená s nástupem nových kolegů, s trváním a ukončením jejich pracovního poměru;

·         vedení osobních složek;

·         příprava podkladů pro mzdy;

·         vedení různých tabulek;

·         pomoc našim zahraničním učitelům v komunikaci s úřady;

·         agenda BOZP (Bezpečnost a ochrana zdraví při práci);

·         nábor a náborová inzerce, pohovory;

·         různé administrativní úkony;

·         práce s knihovnou pro učitele, evidence knih, objednávání učebnic, odesílání výkazů o prodeji

 

Požadujeme:

·         min. SŠ vzdělání s maturitou;

·         AJ aktivně slovem i písmem min. na úrovni B2;

·         zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, ochotu pomáhat;

·         čistý trestní rejstřík;

·         dlouhodobá spolupráce.

 

Nabízíme:

·         pracovní smlouvu na 1 rok, později na dobu neurčitou;

·         mzdu podle úvazku (odpovídá tarifu 25 000 Kč/měs při plném úvazku);

·         5 týdnů dovolené;

·         možnost neplaceného volna a občasné práce z domova;

·         slevu na naše jazykové kurzy;

·         dobrou dopravní dostupnost (v blízkosti metra Budějovická);

·         přátelskou atmosféru v mezinárodním kolektivu.

 

Váš životopis spolu s motivačním dopisem prosím zasílejte na e-mail: martina.kotvova@akcent.cz.