Administrativní pracovník - Front office
Hledáme kolegyni/kolegu do zápisové kanceláře
Nástup co nejdříve, ideální příležitost pro zaučení během letních prázdnin
Co vás čeká
Každodenní komunikace se zájemci o naše kurzy a zkoušky, stávajícími studenty i lektory. Příprava přihlášek a faktur v našem informačním systému, vedení vlastní pokladny, administrativní podpora zkouškového centra
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- angličtina na úrovni B1 a vyšší
- organizační schopnosti
- znalost práce na PC
- schopnost naučit se práci v našem informačním systému
- dobré komunikační dovednosti
- časová flexibilita (ranní, odpolední "směny")
- zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, ochotu pomáhat
Co vám můžeme nabídnout
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecká sleva na jazykové kurzy a zkoušky
- pracovní smlouvu na 1 rok, později na dobu neurčitou
- možnost zkráceného úvazku
- mzdu podle úvazku (odpovídá tarifu 28 000 Kč/měs při plném úvazku)
- přátelskou atmosféru v mezinárodním kolektivu
Váš životopis spolu s motivačním dopisem prosím zasílejte na e-mail:radmila.prochazkova@akcent.cz